Herroepingsrecht

U hebt het recht om deze overeenkomst (de overeenkomst met betrekking tot de koop van producten via onze webshop) zonder opgave van redenen binnen veertien dagen te herroepen. De termijn gaat lopen na de datum waarop u of een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in bezit hebt genomen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons door middel van een eenduidige verklaring laten weten dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht.

ZenBeautyZone
H. G. Gooszenstraat 1, eerste verdieping kamer 18
7415 CL Deventer
T: 06-29045096
E: info@zenbeautyzone.nl

Dit kunt u doen door middel van het, bij de bestelling meegezonden, herroepingsformulier. Dit formulier vult ingevuld aan ons retour. Het is van belang dat u uw verklaring dat u gebruik maakt het herroepingsrecht vóór afloop van de herroepingstermijn verzendt om de herroepingstermijn in acht te nemen. Hierna is het van belang dat u het product of de producten onmiddellijk, maar uiterlijk binnen veertien dagen na uw verklaring aan ons retourneert door middel van het terugsturen. De rechtstreekse kosten voor deze retourzending zijn voor uw eigen rekening. Uiteraard is het mogelijk dat wij afspraken maken over het afgeven van de producten op ons bezoekadres.

Indien u deze overeenkomst herroept betalen wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen aan u terug, inclusief de verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering hebt gekozen). Dit bedrag betalen wij binnen veertien dagen nadat wij uw verklaring over het inroepen van het herroepingsrecht hebben ontvangen en via dezelfde betalingswijze als waarop u betaald hebt. Wij kunnen de terugbetaling weigeren totdat wij de goederen weer hebben teruggekregen of totdat u hebt aangetoond dat u de goederen hebt teruggezonden, afhankelijk van welk het eerste tijdstip is.

Het herroepingsrecht bestaat niet bij verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken of indien u de producten na levering hebt gebruikt of opengemaakt.

 Een klacht/opmerking?

We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er toch bij de bestelling via onze webshop iets mis zijn gegaan dan spijt ons dat enorm. Hebt u na een eerste contact met ons nog altijd een klacht dan kunt u uw klacht online melden via info@zenbeautyzone.nl.
Indien u liever een brief wilt sturen kan dat naar:ZenBeautyZone
H. G. Gooszenstraat 1, eerste verdieping kamer 18
7415 CL DEVENTERVoor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • een duidelijke en volledige beschrijving van de gebreken;
  • uw bestelnummer;
  • uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 dagen bericht van ons.
Voor meer informatie over onze klachtenregeling verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden